fredag 18. november 2011

Idéer til julegaveinnpakning

Noe av det beste jeg vet med julen, er å pakke inn gaver. Jeg prøver meg fram med forskjellige papir og bånd, og elsker å finne fine til- og fra lapper som jeg kan henge på og skrive hyggelige hilsener på. Her har jeg pakket inn noen av årets julegaver med papir fra butikken, det ble en fin blanding av nytt og tradisjonelt synes jeg.






Lag personlig bånd med en hyggelig hilsen, 
eller en sangtekst som på bildet.



Hva med å henge en juledekorasjon på gaven? Det blir en hyggelig 
ekstragave. Og hver jul  når mottakeren henger opp pynten på treet
vil de tenke på deg.


Et papir som kanskje ikke er typisk julepapir, blir plutselig som skapt
for julegaver:-)


Jul eller ikke, gavepapir og innpakning er morsomt. Med noen nye bilder fra butikken, ønsker jeg dere alle sammen en god helg!



Noen av gavepapirene vi har.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar