torsdag 27. oktober 2011

Japansk Masking Tape

Jeg elsker Japansk Masking Tape!
Ikke bare kommer de i forskjellige farger, størrelser og med ulike mønstre- men de kan brukes til så utrolig mye! Det er bare fantasien som setter grenser for hva man kan lage/pynte med denne tapen.

Masking tape er laget av papir, noe som er genialt av flere grunner; den kan enkelt rives av rullen og deles opp, og man kan skrive på tapen.

Her ser dere to bilder av masking tapen vi har i butikken, de finnes både på rull og på ark. 
Disse kommer fra Ginko Papers.






Jeg bruker ofte masking tape når jeg skal pakke inn gaver, det gir innpakningen en ekstra dose personlighet og muntrer liksom litt opp.
I de neste bildene kan dere få inspirasjon til andre måter å bruke tapen på. Det finnes så mange flinke og kreative folk med gode idéer, her har jeg plukket fram noen av de.




Norgesglass og flasker blir små kunstverk, fra Origamisan



Kjøleskapsmagneter fra Atypical Type A 





Lag egne bursdagskort, eller pynt vaser og mugger, fra How About Orange


Som dere kan se, kan masking tape være med på å skape en litt mer fargerik hverdag. Se bare på tavla jeg har på kontoret, jeg bruker masking tape på nesten alt jeg henger opp.




I går kom julekortene fra Whimsy Whimsical, og se hvor fantastisk varene var pakket inn! Nok en idé til hvordan man kan bruke masking tape. 




Avslutningsvis skal dere få se mitt forsøk på å være kreativ med masking tape. En Sweet Raspberry Cupcake har blitt pyntet med to små rosa flagg. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar